Monday evening

Hejsan alla trogna läsare! Sorry för de bildlösa inläggen, men så är det när man är VVGP (våga vägra gayphone) så är det så det kommer att förbli.
Hängde i Stockholm hos min kära farmor och farfar. Ybermysigt! Fick spendera tid med mina småkusiner också vilket var jätteroligt! Saknar dem alla så mycket!
Dock så har jag varit sjuk hela helgen och idag är inget undantag. Ingen träning för mig alltså. Så nu ska jag se klart denna film innan jag gör klart min latin, sen har jag pluggat färdigt för idag.

Blir ett gäng bilder av vad som snart kommer in i min garderob. Äntligen lite nytt och fräsch till en fattig student!
 
 
den svarta har jag bestämt mig för nu när jag köpt en massa annat jag ska ha till. Hoppas figurer passar i den.
 
 
 
 
 
En ny grå hoddie till mig, ja tack!
 
 
Nya tights! JA TACK
tränar ju trots allt en åtta gånger i veckan.
Ett par nya 3/4 tights som jag troligen ska gymma i, äntligen!
 
Ska även få en poncho (min allra första) så vi får se hur det blir. Spännande!
Jag älskar mina föräldrar <3
 
ha en bra måndag ni andra. Kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Säg till sen när du köpt jackan!!
Blev föresten sjukt glad när du skrev idag, min fina Evelina! :) <3

Svar: None
Evelina Frank

2012-09-11 @ 00:31:31
URL: http://Marinablom.blogg.se
Postat av: Marina

Säg till sen när du köpt jackan!!
Blev föresten sjukt glad när du skrev idag, min fina Evelina! :) <3

2012-09-11 @ 00:31:37
URL: http://Marinablom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0