Klaudias avslutningsfest

Igår var vi ett gäng som var på Göla (klubbhuset) och partade lite. Spelade spel som flip-the-cup och beer-pong. Riktigt kul var det! jag och hoiken visade vart skåpet skulle så, haha.

Vid tre så hade de flesta rullat hemåt men vi var ett litet antal som gick till en av festdeltagarna och chillade där och åt mat runt 4 på natten. Gjorde även små spratt och lyssnade på musik och hade det allmänt bra. Jag somnade en timme i en av sängarna så tog taxi hem med klaudia och kal vid kvart i nio imorse. En halvtimme senare däckade jag i min egen säng.

Nu ska jag snart iväg med Hoiken och kolla på kattungar. Can´t wait! Ha en mysig lördag alla, pusspuss





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0