awesome weekend!



har verkligen haft en superhelg! flis kom i fredags och vi myste till det till en film. i lördags så var vi först i Örebro och shoppad loss och åt lunch och sen när vi kom hem så var vi så trötta att vi drog en powernap innan jag lagade middag. efter det så vart det en liten spontan "utgång" i Linde då vi gick till bistro. därefter hängde vi med ett gäng härliga killar. riktigt kul var det. två stycken följde mig och flis hem på kvällen och chillade. tyvärr så hände det en grej, pinsamt. vi vart inlåsta i mitt rum! handtagen gick sönder :/ hahaha! så vi fyra trängde ihop oss i min säng halv sex på morgonen.
idag gick vi fyra och åt pizza ihop innan vi skildes åt. strax därefter så lämnade jag av min babe på station. sjukt ledsamt och tråkigt. det är fortfarande riktigt jobbigt när någon åker hem efter så lite tid här, men förhoppningsvis så kommer hon tillbaka snart :) ha en mysig söndag alla! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0