You know what else is on the way? my door, shut it when you leave. jerk

Under de senaste dagarna har jag varit hemma. Mått både upp och ner hela tiden. Igår var nog bästa dagen med tanke på allt som hände. Åkte på en jobbintervju om arbete på Tierps arena lite spontant då chefen ringde i förrgår kväll. Gick bra och nu har jag ett jobb under en helg iallafall, bra början. Catching! Köpte även min allra första trisslott och vann femtio kronor, som jag sedan spelade bort haha!
Sen åkte jag förbi gävle, handlade och sen tierp igen och träffade roligt folk. Saknar dem en massa, börjar bli sådär jobbigt igen. Har en sån känsla där jag aldrig känner mig nöjd med allt som finns omkring mig. Känns fel alltihop. Åkte hem för att reda upp saker, men allt känns bara ännu jobbigare. aja.
Elle sov hos mig iallafall och vi lekte lite smått gangsters. Haha så fult. Såg två HSM filmer och sen däckade vi. Huvudvärksdag nummer 3 is here!
Nu måste jag plugga vidare, hejssvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0