summer time people!

Åh idag har jag mått superbra, idag har Frankie been happy!
Vaknade upp tillsammans med sovsällskapet, mys!
Sen fick jag fina nyheten ifrån volleyn så kanske blir en flytt till hösten, roligt!!
Hade sedan en fem timmars håltimme där jag tog en kort powernap och sen njöt jag av strålande sol och värme resten av tiden.
Idrotten gick bra då jag och märit tog en powerwalk och jag fick sen fint beröm av läraren Ang min uppgift.
Gick till syon och kuratorn och fick fina besked och sen gick jag hem och städade.
Nu är jag säckar i sängen och tänkte faktiskt sova snart, börjar inte förrän ett imorgon så ska tvätta resten av tätten då.
That was my day! Sleep tight sweethearts! Pözz


snart ska jag ut och slippa sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0