I´ll show you how to do it, I´ll start really slow. You put your lips togheter, here we go!

Idag sörrni var/är det fredag, och hur kul hade inte frankie då tror ni? Jo..
Först var det morgonträning som vanligt, tog shorts dit för första gången under hela min tid här faktiskt. Skönt! Hade teknik/passningsträning som var helt okej kul. Och sen körde vi en utmaning som sög (eller så gjorde jag det), den var iallafall inte rolig för den var hur svår som helst. Haha!
Hade sedan svenska och psykologi, slutade vid lunch och stekte i solen i ett par timmar. Nu känns även gårdagens bränna som en peace of cake, vad utsätter jag min kropp för?! Aja, vill man va fin får man lida pin ;)
Var till "bryggan" en sväng med elin, tilda och jacob och chillade. Nu ska jag smörja benen med lotion innan jag dra igår och ska städa vilket suger, men behövs! så ska fixa detta lite snabbt så jag kan äta glass med frukt sen :)
Kram på er alla fina därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0