Tired of waiting? So am I...

Idag har jag inte gjort mycket alls gott folk!
Var trots allt uppe tills halv fyra så sov en sväng imorse innan jag for med farfar till Läkerolen i Gävle och fick se motormässan. Grymt snygga bilar och häftiga shower! Vill dit imorgon med och se mer...
Idag ska vi grilla med släkten, annars är det inte så mycket annat planerat. Kanske drar en sväng till Tierp. We´ll see. Så less på att behöva åka till andra, tycker att det är deras tur att komma till mig om de vill ses. Men så snäll som jag är så gör jag alla till lags. Vilken idiot jag är.
På tisdag tar snyggingen Erika studenten, så ska dit och kika lite. Får träffa en kompis också som jag ser fram emot.
Nu ska jag väl snart slänga mig i duschen, hörshej!
ful bild ifrån förra året, men jag gillar håret. Vill få det vågigt permanent. Och så älskar jag linnet!
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0