what I have been up to

Tja tja bloggen! Cp app! Ni kunde ha fått världens uppdatering nyss, gör ett sista försök men pajar de en gång till så lägger jag av. Så vad har hänt? Jo, jag har hunnit vinna en beachvolleyturnering hemma i byn med ett härligt gäng, haft röjfest samma kväll vilket blev en av de roligaste fester hittills, jagat lite bärplockare som ni säkert hört talas om som röjer runt i vår by (notera att det numera är en ort! Haha), åkt en jävla massa racerbil med mig eller David bakom ratten, hängt med grabbarna, festat lite till vilket igen spårade ur, badat, shoppat, hängt med till Gävle på sommarkväll och sett Sean banan och Molly Sandén, solat ytterst lite och sen har jag jobbat jävligt mycket denna sommar. Less jag blir när jag vill bli smal och snygg att den svenska sommaren ska förstöra. Jag har varit med om storm, regn, åska, torka, hagel och dimma denna sommar, men vart fan är solen?! Jo, när jag jobbar är den framme. Jäkla bajs också! Jag har även hunnit hänga med min fina vän flis igen. Tänk vad missförstånd kan förstöra. Saknade vän. Love. Hon och jag hann hänga ihop rätt mycke innan jag hann åka hit till Stockholm där jag befinner mig nu för att jobba. Vilket uppskattas rejält eftersom de var precis de jag behövde! Stöttning. Som sagt, är i Stockholm och ska jobba klart dessa två av fyra dagar jag har kvar, sen är det slutjobbat för min del denna sommar. Gu va skönt! Semestern kommer sitta fint nu när lönen är på väg, najs! Nej nu ska jag sova, upp imorgon igen.Glömde att berätta att jag även har hittat en inre talang hos mig s.k bowling. Träffade en filur för ungefär en vecka sedan efter att ha bestämt det i ett halvår och nu vart det äntligen av. Jag gjorde iallafall 15 strikes under kvällen. Sjukt vilken talang jag är! Haha. Hur mår jag då? Jo förutom bowlingen, festandet, tränandet och flis så har det varit rätt som vanligt. Tråkigt och tjatigt. Jag vet inte om det är allt jobb eller vädret, men än så har jag inte hittat den där "high on life" känslan inte, den kommer väl snart hoppas jag.. Puss och godnatt så länge! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0