Min helg i bilder

Såhär såg den senaste veckan ut i bilder. Det vart en bronsmedalj i Grand Prix och sen for jag och Tina upp till Uppland för reunion med familjen och Sara tog jag med mig också. Vi fick låna pappas Toyota och brummade runt i den. Mycket praktiskt!
Vi for till valbo och handlade (därav det fulla baksätet på bilden högre upp) sedan for vi på hockey i Läkerolen, rolig vinst över Färjestad vart det, och sen for vi till Church Street och åt god mat. PÅ kvällen for vi till Furuvik och träffade en stor del av släkten, ännu roligare! Så där fick Sara sig en chock!
På söndag for vi till Tierp fram och tillbaka och sen hann vi inte mer än bara packa och fara iväg tillbaka till Lindesberg med Tina.

Mycket värd helg, hann med och visa det mest betydelsefulla sakerna "hemma" för Sara, så det var kul :) Nu ska jag sova! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Marina

det var riiiiktigt kul att träffa dig gulleplutt!! saknar dig redan! pussis <3

2012-01-10 @ 23:51:56
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0