Hugger dig i ryggen när du vänder dig om

Min kväll slutade väldigt dåligt gemfört med hur dagen började. Usch så besviken jag blir när det går så illa.
Tur att jag har fått spotify premium tillbaka och att Sara, jag och Fia ska iväg på utbildning i helgen. Skulle ha fått besök hemifrån, men som alltid så ändrar de sig isista sekunden, så vart att göra det bästa av situationen. Och inte fan blev jag missnöjd över det heller! Ska ju på domarutbildning för första gången och dessutom göra en roadtrip med underbarast och en annan underbar. Gymt!
Dessutom så smsar jag med en väldigt söt filur, så nu måste jag kila!
Ha det bra ni andra.
Kram på er♥
It´s too late to apologize

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag saknar dig med hjärtat. Hoppas verkligen att du har det bra där borta. Jag mår super bra och allt går som det ska helt enkelt <3

2012-01-20 @ 10:27:05
URL: http://lillajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0