Festina lente

Det finns ett latinskt uttryck som jag tycker passar in grymt på bra på mig. Festina Lente. Det betyder något i stil med "Skynda långsamt". Jag måste vara den mest sega personen i hela världen. Jag skjuter upp allting till sista dagen. Haha, typiskt eller hur?
Jag hade latinläxa till imorgon, och det var nästan så att jag ville göra den efter dagens träning, men vet ni vad? Jag gjorde den FÖRE. Wohoo! Det betydde att jag kunde ta mig hem lugnt och tryggt efter träningen och äta lite och sen lägga mig. Var planerna iallafall. Fick besök vid tio och nu sitter jag här. Damn it! Aja, vad gör man inte för sina vänner, right?
Nej nu ska jag läsa ett kapitel ur min bok, sen sova. Imorgon taggar vi psykologi! tagga tagga!
godnatt!
Whenlovetakesoverlifegetscomplicted


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0