When I said to myself, what da fuck?







Lite bilder från gårdagen,så nu har man fått prova på att vara modell också. Har hört att det är bra att vara lång när man håller på med det yrket, så nu fick jag se om det stämde.Så väl kanske det inte gör det men det var kul iallafall :)
Idag hade vi hemmamatch mot Svedala, och även lilla jag fick spela. Satans kul! Gjorde ett block och ett anfallspoäng. Ding ding. Vinst med 3-0 och nu väntas en bortamatch innan slutspelet drar igång. Mycket spännande!
Nu ska jag se lite One Tree Hill, sen slagga. Imorgon har jag körlektion och teori hela förmiddagen, sen börjar det verkliga livet igen.
Godnatt gott folk!
puss

Kommentarer
Postat av: Ems

Men vad snygg du är människa :D...fast det visste jag ju redan!

2012-02-27 @ 20:31:17
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Marina

åh men snälla du, nu talar du väl ändå om dig själv ;) det var riktigt härligt må jag säga! saknar dig min fina vän! puss <3

2012-03-01 @ 11:53:39
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0