Sex is always a question cause the answer is yes

Jag är inte den som har gjort fel i detta fall
du är den som vägrat inse sanningen.
Men vet du vad? Den kommer göra det iallafall.
För nu har du gjort såhär mot mig igen.
Tiden går och du kommer bli äldre och du lovar dig själv
att när rätt tid har kommit ska du härska över varje ö och älv.
Du ber mig att finnas vid din sida vilket du vet att jag alltid har gjort och alltid kommer att göra,
men när jag behövde dig så fanns inte du vid min som du borde göra.
Du ber mig att lita på mig och att sanningen är allt som duger
vilket jag alltid gör och alltid har gjort, men när allting brister så är du den enda som ljuger.
När ska du inse att jag alltid har älskat dig som en syster och att det är precis så jag ha det vill
och kommer att göra det föralltid, men när jag behövde min syster så vände du andra kinden till.


I.Still.Love.You.And.I.Miss.You


Kommentarer
Postat av: antoniafelice

hihi, tack evvsing!! <3

2012-02-02 @ 10:59:59
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0