just say ''I do'', cause I want a season to love you

Idag var det en kort dag för mig. Hade morgonträning som vanligt, sedan svenska och halva psykologin. Åkte med Sara in till Örebro vid tio i tolv och shoppade loss. Det är grymt kul med presentkort! Fick med mig en massa hem, bla en kjol (?!) men bilder får ni troligen på söndag om jag orkar. Är nöjd med inköpen iallafall. Nu sitter lagti bilen påväg mot Falköping. Har precis stannat och käkat på ett ställe som heter nattugglan. Kan säga er att det fanns en affär med flera hundra sorters godis i som vi var tvungna att passera innan vi kom in till restaurangen, och jag köpte nothing. Woho! Ska slagga i Falköping inatt för imorgon så ska vi spela u21 smkval. Ska bli jättekul!! Jag kör förstås på att bli all star i år, men det blir nog tveksamt. Satsa kan man alltid! Vi är iallafall vidare hur det än går för ett lag drog sig ur, så jag ska få spela mitt allra första SM. Wiiiieee!! Aja nu ska jag vara social i bilen, bloggar kanske sen, hejssvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0