bowling-tisdag

Vår grupp vann bowlingen (såklart, hehe) så nu väntas det ett pris nästa möte. Spännande!
Gick hem och som vanligt när jag ska lägga mig och plugga så somnar jag en timme, så nu sitter jag här i panik när provet är imorgon. Jag har läst igenom allting om och om igen men det känns som om inget fastnar. Aja, det löser sig på papperet imorgon. Vill ha ett MVG förstås, skulle sitta bra att äntligen få ett sånt också.
Har umgåtts med piff och puff nu på kvällningen och försökt plugga, men det gick inte så bra (inget fastnar som sagt), så snart ska jag sova och hoppas att allt lägger sig då.
Här komme rlite bilder, så får vi se om jag uppdaterar något imorgon med.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0