we don't like to party, we just party hard

UPPDATERING I SMÅ MÄNGDER! Sammanfattning: Öregrund levererade i helgen. Sjukt kul att få umgås med min homie Erika en helg! Träffade dessutom Mia, Jenny, Evelina, lisa och Emma vilket också var sjukt kul. Agerade wingwoman och chauffören i lördags dock, så jag är awesome även i nyktert tillstånd (he-he). Jag hade iallafall en awesome "officiellt sista helg" hemma hos familjen och i måndags tog jag mitt pick och pack, lämnade familjen i uppland och flyttade tillbaka till Lindesberg. Har saknat alla fina människor härborta och nu har jag träffat folk varje kväll (två stycken men ändå) och ikväll är jag alone. Så är det någon som vill ses så hör av er :) kram Frankie

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för i helgen hjärtat! Jag kommer sakna dig. Puss

Svar: EY! jag blir inte borta 4ever! bara ett samtal bort babe :) Will miss u 2. puss
Evelina Frank

2012-08-08 @ 13:41:55
URL: http://eerikajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0