vi tog en dag på stranden

Igår blev en succé, gud vad jag har saknat min babe! Knäppte upp hemma hos mig innan vi drog en spontanare till Gävle. Tvillingarna Eriksson hade tjugoårsfest dit vi gick och festa loss. Träffade både bra och dåliga människor där turligt nog de bra var majoritet. Träffade nytt och gammalt folk och jag ångrade nästan inte en sekund av att vi åkte. Hihi. Drog hem vid tre då bästa David skjutsade oss. Idag var det beachvolleybollturnering i Älvkarleby. Jag, pappa och Anders vann. Kul kul! Grymt fint väder och fint sällskap. Hade velat träffa en filur nu på kvällen, men hade inget stöd så kunde inte åka. Det är något jag blir less på! Att alltid vara den som ställer upp men som aldrig får något tillbaka. Jag pallar inte detta ställe något mer. Trött på Uppsala, trött på Gävle, trött på Tierp och framförallt är jag trött på denna jävla by. Visst finns det fina människor men man är ju aldrig riktigt glad här längre. Folk anklagar varandra och utsätts för glåpord medan andra gaddar ihop sig och snackar skit. Blir osams för småsaker osv. Visst jag är ingen ängel, men om någon här behöver någon som ställer upp så är ju jag en av de få som gör det. Finns inga ursäkter. "stöttar till döden" javisst, den personen hjälper inte ett skit, vem vågar då anförtro denne person med sitt liv? Vänskap handlar en liten del om att ge och ta, och om någon bara ger men aldrig får något tillbaka så ledsnar den personen rätt fort. Och jag har Lindesberg att tacka så jag kommer härifrån. Skönt med nytt folk som kan ha kul. Som ställer upp. Längtar tills efter nästa helg då jag slipper stället och allt i det tills jul. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Marina

Ååh var typ hundra år sen vi sågs.. Inte ok :( <3

Svar: Jag vet :( men Erika och jag planerade en utgång i Örebro någon gång, så hoppas på att du dyker upp då! :D <3
Evelina Frank

2012-08-12 @ 22:55:48
URL: http://Marinablom.blogg.se
Postat av: Marina

Ååh var typ hundra år sen vi sågs.. Inte ok :( <3

2012-08-12 @ 22:55:50
URL: http://Marinablom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0