Träning och film

Idag var rätt händelselöst. Vaknade av ett gäng fnittrande killar vid åtta, höll på att dö av trötthet. Gick upp och fick våfflor till frukost av min söta lillebror. Mums!
Packade sedan in allt i bilen och åkte till farmor där jag fick lunch. Sen bar det av västerut. tog mig ca 2.40 timmar denna gång, yey!
Träning halv sex och först var jag så trött att jag inte trodde jag skulle klara av all ny information som vi fick av vår nya tränare Jesse (som btw är jättesnäll och verkar vara en riktig vinnarskalle) men jag klarade mig.
Efter träningen drog jag hem till Hoiken och såg en film tillsammans och åt mina kära noodles, yummie!
Nu ska jag nog sova, ska gymma imorgon 10.30, go go!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0