skola och annat skit

Förra veckan var första veckan i skolan. Kul att träffa alla igen. Tränade också i princip varje dag för att få ur lite frustration och annat tråkigt men även för att träna lite volleyboll, eller ja mycket volleyboll. I år ska jag spela vänsterspiker, inte center. Kaos tänker jag. Men det ska bli kul, ska bara få iordning på min axel. Ser med andra ord väldigt mycket fram emot detta år, TREAN. Sista året, helt sinnes! I helgen var det Noramarken, så var där med hoiken, Emilie och Tessan. Det var kul! Köpte en massa fint som neonstrumpor, nya navelpiercingar och en svart Pippitröja. Sen på kvällen vart det fest på hotellet. Dansade som aldrig förr och det var jättekul! Umgicks och träffade folk som jag annars aldrig skulle prata så med. Jätteroligt verkligen! Däckade i sängen vid fyra på morgonen och dagen efter vart en chill-och pluggdag. Myspys! Nu är de också körkortstider för många av mina vänner som fyllde år i somras och GRATTIS säger jag bara till er alla. Grymt jävla stolt!! Nu får vi se vilken av er som håller vad ni lovar och kommer hit och hälsar på. Ska bli spännande och se. För jag kommer då inte hem på ett bra tag. Detta är nästan som mitt hem. Det är nog mitt hem. Jag ha fina vänner, roliga lagkamrater och jag trivs mycket bättre än förra året. Helt sjukt! Dem enda som jag riktigt saknar är mina föräldrar. Dem kommer iallafall och hälsar på och det är jag väldigt glad för, annars skulle jag inte klara det riktigt tror jag. Jag älskar mina föräldrar! Jag blir bara ledsen på de andra hemifrån. Jag ställer upp jämt, men får inte så mycket tillbaka. Ibland blir jag även ledsen på min bror för att han inte kommer hit, men jag antar att det hör till. Han och jag ses ju en del ändå. Men inte nu längre! För i år ska jag tillbringa mer tid här. Förra året åkte jag hem och missade så mycket roligt för att vara med vänner som ändå glömmer mig när jag åker tillbaka. Nu säger jag inte att folk ska gå runt och prata om mig hela tiden. Men jag saknar ju dem, varför saknar de inte mig? Förstår ni som läser? Jag ska därför stanna här tills höstlovet minst, och då blir det ändå kanske en natt. Vill dem hemma att jag ska gå ut så får de komma hit, för hem åker jag inte förrän högtider! Åh nu älskar jag även mitt rum, så sjukt fint och stort!! Längtar dock tills vi flyttar, men men. Då blir det mesta troligen bättre. Sen i slutet av september så åker vi på träningsläger i Frankrike. Awesome!!!!! Nej nu ska jag lyssna på föreläsningen. Hejdå alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0