Hejhej leverpastej!

Förlåt för min frånvaro, ska bli bättring nu när allting har lugnat ner sig.
Ska gå igenom vad som hänt den senaste veckan.

Onsdag: Gick i skolan som vanlig, sen på kvällen drog laget först till Sofie och förfestade galet bra. Har ni någonsin smakat jello shots? GÖR DET INTE! Varning för er mjukisar ;) Iallafall så drog vi ut till Strömpis senare och dansade loss. Detta är första gången i mitt liv som jag kan säga (med gott samvete) att jag inte kommer ihåg allt, men att jag vet att vi hade skitkul! (kan inte säga "som vi sent kommer glömma", men det stämmer ju på det mesta, haha!)



Torsdag:
Vaknade upp hos Anna, mådde sisodär så sjukanmälde mig ifrån skolan. Tog en redig promenad senare på dagen till Sofie för att hämta mina saker som jag glömt. Åt varken frukost eller lunch, men tryckteimig lite "linner" (lunch&dinner) vilket vart kinamat. Mums! Drog hem och sov resten av kvällen.

Fredag: Skola först då jag hade nationella engelska tal. Gick bra och jag är rätt nöjd. Sen vid tre slutade jag och då fick jag göra mig iordning för ett besök på slottet. Just det! Frankie var på slottet. Vi var inbjudna på pajbuffé hos landshövdningen. Helt okej. Några i laget valde att gå ut på krogen, men jag och Jossan åkte hem för att sova. Jag var fortfarande helt slut efter onsdagen och mådde illa för allt som innehöll alkoholprat.

Lördag: MAMMA KOM HIT! Vi åt på Bellas och sen åkte vi hem för att göra oss iordning igen. Banketten var på ingång. Sara lockade mitt hår och jag sminkade mig fort som tusan. Vart nöjd och bar nya kläder och allt. Vid fem var vi på banketten. Viblev hyllade av samhället utanför stadshotellet. Sjäng "seger"-sånger och fick gåvor. Mycket roligt! Skrevautografer och delade ut signerade tröjor till barnen. Helt sjukt vad uppmärksamhet vi fick! Sen var det dags för mat och fler hyllningar. Precis i tid kommer fader min, mycket roligt!! Var heller inte här taggad på alkohol eller mat i huvudtaget, men tryckte i mig lite ändå. Coach talade väl om var och en av oss vilket fick mig att fälla en hel del tårar. Kunde inte tänka så mycket när jag stod däruppe och han talade om mig, så jag älskar min mamma mest just nu för att hon spelade in allting (även en video från utanför hotellet då vi sjöng) som jag kan se om och uppleva igen. Fick en ursnygg GANT klocka också som en gåva. Mycket nygg och jag som aldrig haft råd att kaffa mig en fin, har väl heller inte fallit mig in att göra det heller. Iallafall, detta kändes väldigt bra och jag är glad att det även var graverad med det vi lyckats åstakommit, GULD. På kvällen dansade vi en massa och hade jättekul tills allmänheten fick dyka upp och massa fjortisar kom dit. Ni som känner mig förstår att jag drog därifrån rätt fort och vid tre drog alla på efterfest. Vid fyra gick jag, sara och mina föräldrar hem till elevhemet igen. Och där var SM -veckan slutfirat för min del :)












Söndag: Slappade med föräldrarna och åt en sen frukost, åt sedan en sen lunch med laget på jalla jalla och sen var dagen i princip händelselös :)

Måndag: Skola, sen körde jag, felicia och Sara till Örebro i min bil (ja jag kallar den för min även om den inte är det, okej?!) för att hämta en säng till felicia och köpa bilstereo till mig. ÄNTLIGEN MUSIK I BILEN, YEEY! Åt på subway och bilresan gav mig ett gäng härliga skratt, tack flickor! Fick även hjälp med att byta däck denna dag. Så otroligt tacksam, tack grabbar! Så nu kan jag åka hem på fredag med gott samvete ifall polisen stannar mig för kontroll ;)

Tisdag: Skola (eller ja, morgonträning till halv tio, sen hål till idrotten 14.35, sög!) Efter skolan åkte jag till sportchefen och träffade laget och coach för en sista gång ihop. Coach bli inte kvar i sverige vilket gjorde mig rejält besviken. Tror inte jag kunde haft en bättre coach än honom iår och jag är honom evigt tacksam för denna händelserika och lärdomsfyllda säsong. En guldmedalj på det känns som en bonus i jämförelse, men vad vet jag. Önskar de all lycka nästa år! honom och hans flickvän, som båda är otroligt omtänksamma och härliga människor.

Idag: Skola, började med psykologiprov där jag fick VG, ding ding! Sen flöt det på tills specialidrotten. Tänkte att fan, nu idag ska jagvara superbra! tror ni inte DET händer då? Jo jag stukar fotfan i slutet ochmåste be en avtränarna linda om, jobbigt -.- Körde på rätt okej annars vilket var kul också. Nu kör vi frankie-tank! YES! Fick göra en övning där vi skulle springa med en på ryggen minst en gång och jag var med fyra killar. Hur jobbigt som helst för mitt psyke. Aja.
Ikväll ska jag eventuellt hjälpa sara och felicia att flytta. Brum brum!


tack till er som läste allt! Dumpa en kommentar om ni gjorde det pliiiz! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt duktig du är ! ;)

2012-04-25 @ 17:44:37
URL: http://louisehedqvist.blogg.se/
Postat av: antoniafelice

fan stumpan, det va inte ett "kort" inlägg hellereller.. HAHA



kommer du hem i helgen? hinner du med en fika? <3

2012-04-25 @ 18:34:10
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0