Forget that girl

I lördags kom vi hem ifrån Polen runt halv två på natten.
Vi hade stannat i Katrineholm på hemvägen och ätit på donken, mums mums!
Emil, Emme och Pontus vart mitt bussällskap tills vi alla däckade. Satan va trött jag är efter denna resa! Mycket på dagarna och dåligt med sömn. Får ta igen det på lovet!
När vi kom hem så jag tog Emme i handen och gick hem till mig. Väl där så hade vi tråkigt så när jag får ett sms om ett förslag till pratkväll så går vi över till emil där han, pontus och Simon redan befann sig. Vi pratade igenom resan och skrattade åt allt kul vi vart med om, och diskuterade även det tråkiga. Vi somnade väl runt halv fyra.
Sen igår så vaknade jag av att Emme väckte mig och var tvungen att hämta sina grejer hos mig innan hennes fader kom och hämtade henne så vi gick över till mig igen. Orkade inte städaundan väskan så jag degade vid tv:n hela dagen. Gissa om jag var helt utslagen. Inte så konstigt tänkte jag när jag tagit tempen och fick se diggisiffrorna vara 39.0.
Idag mår jag dock mycket bättre, så ska slå på Ice Age 3 nu innan jag ska packa. Hejssvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0