svacka!!

En grej som hände i helgen fick mig att börja fundera lite. Tänk om jag aldrig lyckas härborta? Tänk om jag inte blir bättre i axeln så jag inte får chansen att visa vad jag kan? Varje gång jag blockade, gjorde ett serveess, dunkade ner en boll eller gjorde ett superförsvar, så fick jag en sorts kick varje gång. Tänk om jag aldrig får chansen att uppleva det igen? Det var ju liksom det som fick mig att komma hit från början, så hur ska jag då göra om allting skiter sig med axeln? Kanske aldrig kommer utvecklas så mycket som jag vill? eller det som människorna som följer mig därhemma tror att jag kommer klara av? tänk om jag inte kan stå emot utan faller ner till marken utan att ha uppnå något av värde?
Det kommer kanske sluta med att jag kommer hem, krypandes på alla fyra och säger att jag har misslyckas. Gett upp?
Jag vet att folk brukar säga något om att hamna i en svacka, och om det nu är en sådan som jag har hamnat i så är det en stor jävel.. trots den superroliga träningen igår. Det känns som om jag inte gör något nu, så kommer det ta en väldigt lång tid innan jag kommer upp igen. Det är väl bara att kämpa vidare antar jag..
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0