Partyrockers in the house! Everybody just had a good time

Igår på eftermiddagen åkte vi till stan, jag och brudarna. Inhandlade lite smått och gott, bland annat en kjol som jag säkert kommer att använda ett stundtals gånger! Vi åt lite på donken och pratade ganska mycket skit, haha.
Trevligt att ta igen sex veckor liksom :)
Sedan stack vi hem och gjorde oss iordning lite inför kvällen. Jag och Carro kollade på Grease 2 också, men måste tillägga att jag tror att ettan är mycket bättre, hehe.

Igår kväll spårade det totalt, haha! Det var ferre at Alex place igår och det var massvis med människor som man tyckte om där. Dans (grymt med dans!), drinkar, fistpumps, massvis med toabesök och en hel del kramar. Det var en kort sammanfattning över hur vi välkomnade oktober. Fyfan vad skoj jag hade! Förstod inte riktigt hur kul vi hade förrän jag låg hemma i sängen, ville bara upp och studsa igen och släppa lös. Åh det var så roligt!
Jag och Carro vaknade nyss och ska snart kila iväg till tåget, hon ska hem och jag ska till Tierp för att träffa Erika som jag inte har träffat på år och dar! saknar den bruden ja.
Ska övningsköra nu, vi hörs!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0