My 2012

Eftersom det visar sig att jag har ett gäng läsare på min blogg, så tycker jag att jag borde börja skriva något som intresserar er. MEN... Jag skriver sånt som handlar om mig, mitt liv och min framtid, så för er som är intresserade så har jag börjat skriva på en "what-to-do" -lista för mitt år 2012. Har börjat nämnt alla kommande högpunkter och så fram till sommaren och allt roligt som jag har att se fram emot.
Hittills har jag fått till det här:

  • Hannas 18 årsdag
  • MIN 18 årsdag (!!!!!)
  • (tatueringen)
  • Bryngans 18 årsdag!
  • Körkört för bryngan
  • Intensivkursen för mig
  • Ev Romresa
  • SM slutspelet
  • Carros 18 årsdag
  • All inclusive resan
  • Countryfestivalen
  • Tyskland
  • Peace and love
  • Flis 18 årsdag
  • Way out West

Kommentarer
Postat av: Bryngan

Nu köör vi ;)

2011-10-27 @ 20:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0