Farmor på besök!

farmor är på besök och jag är jättelycklig!
Igår när hon först dök upp så var vi till studievägledaren och fixade en ganska viktig grej . Sen gick vi hem så jag fick duscha och greja innan vi gick ner till centrum och åt middag på Jalla Jalla, då jag ändå inte hade träning. Vi pratade och diskuterade lite och sen gick vi hem och myste. Jag pluggade även lite spanska, extra poäng till mig!
Somnade runt tio och det är rekord för mig, tjoho!
Idag så hade vi en helt okej skoldag. Spanskaförhöret gick super och ryskaprovet klarade jag med god marginal, ding ding.
Fick visa upp lite grymma skills på idrotten idag också, efter all specialidrott om vi har övat så kunde jag nu göra volter och handvolter och landade faktiskt några gånger på fötterna, yey!
Sen gick jag hem och fick se golvet för första gången på länge (inte bokstavligt där, jag städar faktiskt!) men tänk ändå farmor!
Nu ska vi se klart Supernanny innan vi gör iordning lite mat innan träningen.
ha en bra dag!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0