lördag

Snoozade till klockan tolv typ, gjorde brunch runt kvart i ett och sen bar det av till lördagsträningen. Gick väl okej, inte lika bra som igår dock. Det måste ha varit en av de bästa träningarna jag har gjort under hela min volleybollkarriär. Awesome och superkul, då det gick bra i både block och anfall. Snart lär jag få igång mina servar, och då kan jag börja på nästa nivå. Woop woop! Efter dagens träning gick jag hem, gjorde mig iordning och sen gick jag och Sara tillbaka till arenan och såg på lite gymnastik. Gick och handlade sedan och nu ligger vi och slöar i en varsin fatboy i köket och ser på family guy. Jag gjorde kotlett och potatisgratäng på egen hand för första gången i mitt liv och jag serverade det med grönsaker och hederlig kall cola. Supergott blev det! Damn I'm good! Får väl se om de blir film, annars så ska jag nog sova ganska tidigt, har match imorgon mot Falköping och åker hemifrån 10.30. Ska vara lite social med tvn nu, godnatt! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0