Here we go again!

vaknade tio av att jag drömde en väldigt obehaglig dröm men sen när jag steg upp så insåg jag hur idiotiskt den var och vågade mig ner i sängen igen. Lyckan som uppstår av att ha  s t u d i e d a g ♥
Idag har jag träning som vanligt, annars har jag bara klipptiden bokad för dagen. Ska bli av med min fula utväxt och ska försöka mig på att färga det till min naturliga hårfärg, ska bli spännande! Lagomt snygg till helgen då vi ska spela på min "hemmaplan" så att säga. Åh det sa bli så kuuuul! Så får vi se vilka som dyker upp som de lovat och vilka vänner jag har som dyker upp ändå när de vet om det (för jag vet ju vilka som alltid läser min blogg). Tänkte ju att man kunde vara lite snygg då, men icke sa min kropp. Först ett munsår och när det är på väg att försvinna så får jag vageln i ögat, alltid samma år efter år, fräsch tjej jag vet....
och kul att se att det är så många som läser min blogg och följer mig på bloglovin. Om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva så kommentera gärna!
Nu ska jag till "centrum" och spana in ett par brillor, ska bli kul de med :)
hörs då!
kram
Regular pose, nu försvinner utväxten och skabbheten!

Kommentarer
Postat av: Små kussen

Sötnos <3<3

2011-11-16 @ 12:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0