Helsingborg och nya löften

Just nu ligger jag i en säng på ett Vandrarhem i Helsingborg. Vi kan kalla det en mellanlandning för att imorgon far vi vidare mot Danmark. Ska bli så skojsigt vilket ni nog redan har läst ;)
Har bestämt mig för att sluta med onyttigheterna också tror jag, trots all träning så kommer problemet tillbaka (som ni också har läst förut ni som följt mig) så känns som rätt tid nu om man vill vara snygg till jul. Så trött på att vara den som --- ------ --.
Aja, sagt och gjort, sluta köpa chips (och kanske cola men det har ju blivit ett beroende på helgerna, men vi får försöka gott folk.)
Nu ska jag sova och tagga Nordiska mästerskap- gruppspel. Hejpä!
kom hem snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0