Dag 21: Ett annat ögonblick.

Hmm.... ett annat ögonblick? Ögonblicket då jag blev tillfrågad en centerplats i Lindesbergstuppen? Kan det vara något kanske? Detta har jag säkert skrivit om så jag nämner det bara lite kortfattat.
Min "ass coach" vid namn Oskar kom fram till mig vid en av de sista luncherna i somras när jag var på uttagning til 8 nationers och frågade mig om jag ville ta plats i elitserien. Just då stod valet mellan volleyboll eller ingen volleyboll. Dessutom så snurrade en massa tankar om flytt och förlorade kontakter med vänner i min skalle. Ett svar förändrade mitt liv totalt.
Men varför klaga? Ser min familj nästintill varje helg numera och de vänner som stannat kvar hos mig är väl de som är värdiga mig (som folk sagt till mig?) så nu har jag passat på att skaffa ett flertal andra vänner härborta, vilket jag inte ångrar för en sekund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0