Dag 20: Den här månaden

Ja ni, vi har ju inte kommit så långt in på november än. Men hittills kan jag väl säga att det har bestått av besök av lillebror och Nevza mästerskapen. Senare i månaden händer en massa roliga saker, mycket med volleybollen att göra. vi har två hemmamatcher nästa vecka och helgen efter det så ska vi spela svenska cup final på "min hemmaplan", alltså i Uppsala. (närmast hem som jag kommer spela). Så ni som har lovat att komma och kolla på mig när jag spelar, fast inte har gjort det, kan ju ta och masa er till fyrishov den 19 november om ni vill stötta mig och mitt lag. Blir fint de!
Sedan vet jag inte vad som händer efter det, men ni får väl ha en bra november ni andra med!
kram frankie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0