Bio med min vän

Jag och Fredrik drog till Gävle och såg Twilight - Breaking Down Del 1 ikväll runt halv tio. Hur bra som helst! Älskar Jacob! sjukt snygg. tyvärr var jag ensam om att tycka det bland mitt sällskap, men de sket man ju i. Haha.
Fanns en scen som var jättebra gjort och sen fanns det en som jag verkligen rös till av. Sexscenerna har jag ingen kommentar om, förutom att de inte var så bra som alla sagt. Men ingen besvikelse här inte, ska införskaffa mig filmen själv senare.
synd att du är för kort för mig vännen

efter bion så drog jag och fredrik till donken en sväng, köpte en varsin cheeseburgare (sitter som sagt aldrig fel) och sen gick vi till bussen. Kom inte hem förrän typ en halvtimme sen så nu slår vi på en film, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0