Be yourself and give your best

Upp och hoppa, dags att packa väskan då! :) Dags att fara till Danmark och göra sitt bästa som center, tror jag kommer få spela mycket denna helg, hoppas det iallafall.

Igår var det en bra dag men lillebror. Vi åt lunch, åkte iväg och handlade lite och sen åkte vi hem och gjorde lite vofflor (inte jag dock, men bror åt). Runt tjugo i fem for vi till stationen för då var det dags att åka och hämta ut tågbiljetten som bror skulle ha (sen höll vi på att bli överkörda sextontusen gånger men det är en annan historia)
Iallafall så satte vi oss på Bellas och åt varsin sallad (otroligt vad jag fick honom att äta va? haha) och sen gick vi till perrongen och jag sa hejdå till honom. Blev litt tårögd över att han åkte själv, så duktig så.

nu ska jag tvätta klart och äta lite frukost, får se om jag bloggar lite senare :)
Ha det bra!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0