1 November

Idag har jag och lillebror fått sovit ut, kan man ju säga. La oss halv 12 igår och vaknade elva idag (gick upp runt tolv.) Så det betyder att vi har fått oss ca 11 timmars sömn. V Ä L B E H Ö V L I G T!
Tobbe duschade och jag gjorde mig i ordning lite, sen bar det av för att leta klipptid och äta kinabuffé. Åh gud så gott det är!!
Sedan var det dags för mig att klippa mig, lillebror får klippa sig hemma. Slog tidsrekord idag på 45 minuter när det annars skulle ta mig ca 2 timmar. Eller iallafall 1 och en halv. Vilket var skönt för både oss. Resultatet vart helt okej, ska låta det växa ännu mer. Nästa vecka ska jag boka en tid för färgning, ska för första gången försöka mig på att ta fram min naturliga hårfärg. Ja, Salong Jaxon hade den färgen så vi får se hur det kommer se ut. Ska bli grymt spännande!
For och handlade efter det, bror slår världsrekord i att tjata, och sen bar det hemåt. Nu ska jag fika lite innan träningen, och sen är det bara att tagga till.
November nu gott folk!!
före
efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0