världens läskigaste grej!

ska berätta en grej som hände för ca en timme sen!

shiet fyfan och blä!
jag och bryngan ligger i flisans rum och det är becksvart. vi vet att flisan ligger ute på mattan i hallen för att vi pratade för mycket och hon ville sova.
Plötsligt dyker hennes mamma upp och säger godnatt, och vi blev skiträdda då hon dök upp i dörren. vi sa gnatt tbx och pratade sedan vidare.
jag började skrämma upp bryngan genom att säga "tänk om monstren i Instängd II skulle sitta bakom dig nu och dödade dig nu om du vände dig om"
såklart vänder han sig om och rycker till (trots att det inte står nått där)
jag börjar asgarva, men då plötsligt hör vi ljud i köket. (flisans rum ligger precis brevid köket och dörren stod på glänt)
jag ser en skugga men törs inte titta vem det är. Både jag och brynan skiter på oss och börjar pipa som små barn. (föreställde oss monstren igen)
jag hör stegen hela tiden och kylskåpet som öppnas och stängas upprepande gånger. Jag ber bryngan kolla efter vem det är (det kan ju bara vara någon i flisans familj liksom och det visste vi, men allt blev mycket läskigare med tanke på att vi hört dörren tidigare och inte visste vem det var som kom in.
han vägrar och jag piper lite ytterligare där jag ligger med täcket över huvudet.
plötsligt så hör jag något steg som får mig att dra bort täcket, och jag ser mot dörren och skriker ofriviigt till av skräck.
där står det en skepnad i dörren och bara stirrar på oss med dörren helt öppen. jag och bryngan skrattar, grinar och skriker om vart annat.  fyfan vad vi höll på att skita på oss!
flisan kommer och lägger sig i min famn (mådde lite dåligt..) och säger att hon tröståt chokladbollarna vi gjorde i fredags. nawwww♥

sorri för det långa inlägget, men eftersom ni läste såhär långt så var ni ju ganska intresserade trots allt!
puss och gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0