I've broken all my promises to you

sorry för att jag inte har uppdaterat min blogg på länge nu. Har haft lite annat för mig och hälsan kanske inte direkt är på topp.
det enda som är ljust i mitt liv just nu är Flisan, och tur att jag får träffa henne i helgen.
oj just ja, jag är ledig alla dagar förutom tisdag nästa vecka. blir endast plugg för min del.

aja lite update:
Fredag: tar pendeln till Stockholm, möter upp farmo roch käkar lite där innan jag drar ut med några kompisar. Hade det allmänt bra och hade mycket trevligt ällskap. resten.. HEMLIGSTÄMPLAT.
Lördag: Idag var det meningen att "jordens undergång" skulle ske. Men som 220 andra gånger de senaste 300 åren så hände det inte. Träffade lite småkusiner och var barnvakt en stund hos farmor.
Söndag: Åker med min 6 åriga kusin Lovis och ser på när hon åkte cross. Det var andra gången hon satt på hojjen och jag tyckte hon åkte riktigt bra. Efter det så tog jag pendeln hem och möter upp Fredrik i Tierp då vi gick och kollade på pappa som hade match, torsk med 1-3 mot Göteborg.
åkte sedan hem till mig där vi mötte upp flisan och sen for vi vidare mot gävle och där stannade jag över natten.

bilder med rå:















början på denna veckan har sugit pung, så om inte veckan blir bättre tar jag livet av mig.
hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0