Fredag den 6 Maj

specialidrotten gick finfint! spelade lite boll, tog försvar och passade Erika och Madde som slog inspike. Helt okej med andra ord!
axeln is still paj, så jag ska vila den ytterligare. Icke OK. Hade betygssnack och det lät prima! är tydligen mycket mogen i mitt spel, hih :D


jahopp, då var det fredag igen, mycket trevliga planer för helgen. Idag blir det shopping, middag, bastu, bad och mys med chenny och carro. Efterlängtad tjejkväll kan jag säga er!
Sen imorgon blir det den årliga grill- och städdagen vid mehedebybadet med start klockan 9.00 så det blir ingen sen kväll ikväll. (DYK UPP OM NI HAR TID, det blir beachspel efteråt och vi behöver så många spelare vi kan få!)
Imorgon kväll får vi se om jag drar iväg och kollar på crousingen i Gävle med flisan, min fliso ♥
söndag är jag troligen med flisan, planerar att stanna i Gävle över lördagsnatten.

Nej nu ska jag plugga lite på vad jag ska säga på historiaredovisningen idag (vissa är ju mer förberedda än andra kan man säga!) så har inte tid att sitta här. :)
ha en bra dag!
pusshej



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blir arg på dig , uppdatera !

2011-05-09 @ 14:57:50
URL: http://louisehedqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0