Don´t let me go

sorry för det deppiga inlägget som jag skrev för några timmar sen. men var helt enkelt inte på humör.
chattar runt med lite folk nu, smsar och grejar. Önskar att jag inte mådde såhär, men vafan. nu ska man inte va depp!
efter skolan fick man ta sig en raggartur runt tierp mä Peter för han skulle tanka åh så och jag hade ingen åh prata med annars. Sagt och gjort. Killen körde riktigt snelt så kan tänka mig att åka mä han igen om han erbjuder sig ;)
åkte sedan hem med tåget och gjorde ingenting.
har varit ute och övningskört i cirkus 2 timmar idag också. körde tbx och åkte runt i tierp åh så innan man åkte hem för att återgå till att göra ingenting. har egentligen hur mycket som helst att plugga, men ska få plugghjälp imorgon, sen hela nästa vecka ska jag plugga som ett as!
så jävla snygga
men jag och bror hade tråkigt påväg till gävle igår när vi skulle äta middag hos farfar
så vi bestämde oss för att bli lite fulare.
nu ska jag kila
höres!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0