3 Maj

månaden har inte direkt startat på något bra sätt. Förutom att man pratat ut med en gammal vän som verkligen visar att den bryr sig, så har jag inte åstadkommit mycket.
Hade specialidrott igår, och inte för att jag trodde det, men kan ju säga att axeln pajade direkt. så svårt att låta bli att slå liksom!
hoppas verkligen det blir bra snart, så jag kan spela i sommar.
Är trött som fasen idag. Irriterad också. Hälsosamtalet igår fick mig att "öppna ögonen" (som man säger) så idag ska jag försöka äta lunch. och ikväll ska jag sova.
hungrig och trött och irriterad och mina homies känner sig likadan som mig, så nu är vi tre zombies. höhö
aja, nu har vi samhällskunskap så ska försöka jobba lite.

Har jag nämnt att jag HATAR tisdagar?!
pusshej!
Jag jämför mig själv med ett berg. Högt, kompakt fast med en massa hål inuti. Bryts ner till småbitar ju längre tiden går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0