why would I want you to talk to me? I want you to crawl back to me down on your knees. You must be out of your mind

varför vill du prata med mig nu om sånt för ? Detta var anledningen till några av de miljoner gånger vi varit osams från början, och nu vill du börja igen? jag förstår inte. Du säger ju att du inte vill bråka mer.


har pluggat historia hela kvällen, hann till och med få en liten middagslur mellan sju och åtta (y)
var i väg en sväng och träffade en massa småkusiner också, och det var ju inte helt fel, speciellt inte nu när den yngsta törs prata lite mer med mig nu när det snart har gått 4 år ^ ^ =)
Nej, jag orkar faktiskt inte blogga mer, dagen till ära så bar jag mina nya jeansshorts i skolan idag, rätt nöjd! Hela min beställning från Ellos kom igår, så har fått mina lila (rosa) chinos nu, yeey!
slänger upp en bild på min dagens outfit nu också!
hejssvejs!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0