tju brushan händer?!

sitter med Emir och Jenny och diskuterar resor och sport. Känner mig som en vuxen faktiskt!
bara ekonomin som trasslar. Tyvärr :)
Ska troligen köra till Gävle senare idag och som dessa människor säger så hoppas även jag att gävlefolket håller sig inomhus, haha. Vet fortfarande inte om det blir träning ikväll eftersom jag måste vila axeln och plugga. Känner att en måndagsträning verkligen kan trötta ut axeln.
Aja vi får se hur det blir :)
Nu ska jag chilla lite, så vi hörs då!
Puss
började se serien "Värsta språket" på svenskan och jag tror vi kommer fortsätta med det. Hoppas det iallafall för det var verkligen roligt. Lära sig vart ord kommer ifrån och så.
Det visar sig att om inte barn använde sina egna ord istället för de ord som redan finns så skulle vårt språk antingen dö ut eller vara väldigt isolerat och tråkigt. Men det visste man ju!

Så.... nu gittar jag^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0