monday morning

aja nu är det dock inte morgon, men det funkar med kväll också!
Helgen har varit näst intill perfekt. Hängt med grymt sköna människor (lärt känna nåra nya med).
I lördags var man som sagt med Flisan och hennes homie Fredrik o.k bryngan.
Har saknat att vara med flisan nått så otroligt, så denna helg blev perfa tack vare henne.
Åkte hem till mig och hängde eftersom jag hade ff hela helgen. Grymt skönt!
Päronen kom hem runt 5 tiden och då drog vi ut. Vi gick runt lite i byn och så och sen var det dags att se på en minikonsert på Träffen i byn. Det var helt okej.
Efter det så stack vi till busshållsplatsen för att flisan och bryngan skulle hem, så där stod man ett tag och frös.
Träffade ett annat gäng och slöt fred också, så nu känns allt som vid Januari förra året igen. gr8!

annars har helgen vart helt okej, sovit hos farmor tills idag gjorde jag. Började inte förrän elva imorse så fick skjuts. Eftersom min dag vart lite konstig så fick farmor agera chaufför. Älskardej farmor! ♥
så åkte hem och åt lunch under håltimmen och sen hade man spexialidrott innan man tog tåget hem. Ett jävla fram och tillbaks blev det idag för att sen på kvällen hade man träning. Gick väl sådär eftersom aweln fortfarande gjorde ont -.-
fick övningsköra idag, vilket jag också ska göra imorgon. Wunderbart!
Beställningen av kläder kom idag också från HM. Blev inte så lyckat som jag hoppas så blir nog att skicka tillbaka en del. Usch.
Nej nu blev inlägget för lång så här säger jag godnatt och adjö.
puss


bild från träning idag stulen från fejjan. Mucho fin! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0