konstigaste tisdagen på länge

hade ingen mattelektion idag. och jag pratade nog i telefonen mer än med jenny och carro idag. förlåt för det hörni! PUSS
det resulterar ju såklart med mindre batteri, och usch det hatar jag. 
men har så mycket att reda ut så det inte är klokt.
Men jag är glad att du anförtror dig mer åt mig nu, känns som om vi börjar bli vänner igen. känns bra. saknat det.


ska hem med fyratåget och göra lite uppgifter så jag får dem ur vägen, sen är det av till Tierp igen för match!
Tierp - Linköping 19.00 i Aspenhallen, be there! kvartfinal nummer 4 och allt hänger på denna match. Vinna eller försvinna!
ojj vad press de fick på sig nu, dem där herrarna ;)
får oväntat sällskap på matchen. Ruligt !
skinnjackan har åkt fram, det betyder våååår och jag är glader :D
nu använder jag mig av snyggings uttryck:
Ha det ha en bra tisdag!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0