I would go through all this pain. Take a bullet straight through my brain. Yes, I would die for ya baby. But you won't do the same

jag har hört att jag lyssnar alldeles för mycket på vad andra tycker. Och ja jag håller nog med, jag bryr mig om vad andra tycker. För om jag inte gjorde det så skulle jag ju inte veta vad de säger bakom min rygg, och sånt går mig verkligen på nerverna.



vart ute och gått ett tag ikväll tillsammans med alex, sebbe och tobbe. Grymt kul att umgås och prata igen! vi gjorde lite filmer och så vid station som jag förhoppningsvis ska försöka få upp här på bloggen eller på fejsbook.
Efter det pratade vi lite sommarplaner innan vi gick åt varsitt håll.
Nu ska jag sova så jag är pigg klockan 7 imorgon.
btw, något som verkligen är snyggt på killar är arbetskläder
(detta är dock en tjejkropp men koncentrera er på klädseln!)
och att detta är sexigt kan både jag och jenny övertyga er om.
tänk er arbetsbyxor som dessa med linnen på solbrända överkroppar. MUMS.
jaja
godnatt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0