what are words if you really don't mean them when you say them?

gårdagen var händelserik. detta kommer bli toppen. känner det i hjärtat. Blir som fisken i vattnet ungefär.
kommer skratta åt alla idioter som jag lämnar kvar, men jag kommer att sakna alla som jag älskar...





bilder från min familjs och min "roadtrip" igår! mer info kommer inom kort!


idag blir det att dra in till Gävle och hänga lite mä flisan åh bryngan. ska använda mina nya högklackade skor också, 186 cm here I come!
Vi ska iallafall käka och sen blir det väl sommarkväll för hela slanten, vafan sean banan kommer ju!
blir lite diskussion om lördag också troligtvis. Är busy ända fram till skolan börjar ser jag nu i almenackan. bra där!
Ha det bra alla små fåglar!
puss

Kommentarer
Postat av: Marina

du blev skit snygg i håret pullan!!

2011-07-23 @ 00:57:13
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0