Someday

jahapp, det blir dålig uppdaterande nu framåt eftersom jag är en ganska upptagen kvinna atm.
Igår var jag ner med flisan och bryngan som planerat och kollade på Basshunter. Missade Sean Banan och det tog ett tag för mig att smälta det men men, inte mycket att göra åt. :)
Basshunter är en barndomsidol så det var inget fel att se på honom inte! (bilder kommer snart!)
Stack ut där på kvällen en stund också för att träffa en kompis och sen bar det hem till flisan på dirren vid ett.

Nyss smällt i mig en kycklingkebab och ikväll vet jag inte vad som händer, flisan drar iväg för att träffa en "kompis" så jag får se vart jag tar vägen. Lutar mot valbo men vi får se :)
"d visar saj!" som en viss person säger.
nu kom våran skjuts så vi drar till hille en sväng.
Ha det bra!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0