I had a dream I was king, the I woke up and realized I was still king

kom hem till felice, stack på dirren iväg till maxi och köpte lite gott som vi skulle ha till kvällen. Min mobil hade 4% batteri kvar när vi lämnade brynäs och tro mig fan att jag klarade mig att åka på samma biljett hem en timme senare. Fan va bra vi är!
kom hem och började med maten. Mycket facebbokande blev de och sen var de dags med att ta bort hårväxten. Blev helt okej och flis var självklart min frisör!
Nu ska vi väl snart slå på jersey shore om flisan behagar vakna, detta är det negativa med att låta henne lägga sig och "vila" ..
Men ni får ha det så bra ni alla goda läsare :)
godnatt!
puss

de två godaste parfymerna som finns. Köpte Fizzyn denna gång, men Vanilla luktar precis lika gott! my ♥
billiga var de också, 169:- och inte 199:- som på nian !


detta var det som vart inhandlat utifrån godiset.
Mycket skönhetsprodukter ehe. kanske ska ta och bli vacker någon gång ;)

matlagning
före-och-efterbild. Från flottigt och mycket hårväxt till ljust och rent
sådärja! nu är utväxten borta. Vart lite för blont men det löser sig sen :) Blev fint för att vara första blonderingen som flis gjorde, tack gumman! ♥
resten av dagen har bestått av skön musik, roliga människor och trevligt sms-sällskap hehe :)
nu kryper jag nog ner i sängen igen
godnatt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0