Gårdagen

benet gör förjävla ont så att säga, men jag vet inte riktigt hur jag ska få det bättre heller så det är bara att stå ut!
Hade skitkul igår kväll. Träffade Rickard och hans två kompisar Niklas och Marcus hemma hos Niklas, spelade Ölspelet (jag var inte med utan var domare), snackade lite fotboll, chillade och sen drog vi ut. Jag och felice stack hem till henne medan grabbarna gick åh träffade några kompisar på Harry´s.
Stack till donken och medan vi väntade så spelade jag och felice air-hockey med pappret från hamburgarna. Några killar satsade pengar på vem som skulle vinna, vilket blev oavgjort, och sen började de spela kronan med flisan.


Rickard och Niklas dök upp efter en timme ungefär, och de blev nå tjafs där ett tag så vi drog innan det blev något mer :)
Hade trevligt hos Niklas och jag åh felice drog hem och var hemma runt 3.30 ungefär.
Mycket roligt iallafall.
Hoppas ni hade en trevlig fredagskväll :)
pusshej



I don´t know how to do it, but I promise this won´t work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0