I don´t know were we stand. Take it easy. Relax.

mitt horoskop verkar visa sig stämma. Helt okej för min del :)

Hade det bra i falun. Badade både pool och bastu, bowlade, åt god mat och umgicks med familjen en hel kväll. bra jobbat där!
Nån bild sådär:
¨
Hittade en jättefin ring på glitter för 69kr! Jättesöt! men shoppaholic som man är så drog jag mig undan. Ville inte slösa bort ännu mer pengar.. suck.

pratade i telefon i 4 timmar inatt också, så bäst att jag somnar tidigt ikväll så man kommer upp tills imorgon. Skulle ta med mig en skiva med vår första match så vi kanske kunde ha teori. Men ska ta med mig kläder iallafall! ;)
Iallafall så åkte vi hem idag på ca en timme (!!!) från Falun.
Hemma runt ett, så jag städade rummet, dammade och såg lite på one tree hill och sen åt man lite lunch också innan man drog mot Tierp. Åt
... har aldrig ätit nått så konstigt i hela mitt liv tror jag :o
Sen drog man till hallen, det var menat att man skulle sitta med victor och madde, men det vart nå krångel med sek för felicé inte kom dit så man trodde att jag skulle skriva. Ganska irriterande när man inte visste om det tidigare -.-
Iallafall så slapp man sen när hon dök upp, så jag satte mig med bästa Elle och pratade och skrattade. Hade riktigt kul och vi drog våra gamla superdåliga skämt. ha-ha.
Drog ut på promenad i en och en halv timme också, kallt men väldigt skönt. Gick tillbaka sen så man hann se två ytterligare set. Tierp torskade från 2-0 till 2-3... inte den bästa statistiken kanske.
Nej nu ska jag se klart Wallander på fyran, godnatt på er därute!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0