Dag 6: Min Dag

vaknade sex, gick upp halv sju och packade innan jag åkte med pappa till bussen.
Hade teori på specialidrotten. Såg på våran första match mot Malmö och det känns som om jag utvecklas..lite iallafall!
Efter det hade man håltimme, så jag satte mig och tog en macka och en festis till frukost, mums. he he.
Hade idrott sen, handboll, och det var skitkul! Jämfört när jag gick på engelska så var detta liiite mer seriöst.
Synd bara att en kille i klassen kasta bollen rakt på mitt finger, så det fick man kyla ner sen och tejpa efter lunchen. Typiskt.
Sista lektionen var spanska, och då var det dags att säga hejdå till vår lärare som ska pensionera sig efter 38 år. Jättetråkigt!
Vi får en ny till onsdag, kan ju inte säga att man längtar, men hoppas den är lika bra som Eva var!

Efter skolan åkte jag hem och fixade med mobilen på datorn, och nu ska jag ner och fixa disken och plugga och äta innan träning!
Hejssvejs :)
Puss

dagens outfit. Svart, svart, svart och vita strumpor. orginellt tjejen.
det turkosa linnet under syntes knappt. hah.

Kommentarer
Postat av: Troybeatrice

Excellent site.

2011-07-28 @ 14:58:49
URL: http://troybeatrice.blog366.com
Postat av: Anonym

Mycket finare om du går med svarta strumpor istället!

Svar: Ja lollo, men nu vart det ju inte så ;)
Evelina Frank

2012-10-20 @ 14:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0