Dag 5: Vad är kärlek?

Hm..
tog mig en riktigt funderare. Denna fråga är svår, eftersom det är så olika från person till person.
Men för mig ser kärlek ungefär ut såhär

Kärlek handlar för det mesta om känslor och tillit. Att känna personens närhet som en mycket varm känsla eller att kunna prata oavbrutet i telefonen i flera timmar utan att tröttna är två saker som för mig är ganska övertygande. det visar att man inte tröttnar på varandra.
Att bli smickrad och uppskattad för den man är och bli accepterad av personen gör att man lättare får upp ögonen för den vilket i slutändan kan resultera till ett förhållande.
En person för mig ska vara snäll, rolig, omtänksam och kunna vara sig själv i alla lägen, oavsett om det finns kompisar i närheten eller inte. För mig är det en bra egenskap hos killar för det visar att personen är modig och klarar sig på egen hand, alltså också en fin syn på mognad.
En kille som gömmer sig bland sina kompisar blir oftast inte sedd, och blir därför inte lika attraktiv tycker jag.
Kärlek för mig är också att visa sin uppskattning i form av smycken eller nått annat litet, bara för att visa att man bryr sig.

jag har varit kär en gång i hela mitt liv, men han är borta nu. Men såhär kände jag då, så ingen tror att jag är nån poet eller så.
Det rimma, ha-ha.
puss

Kommentarer
Postat av: antoniafelice

haha, men du är ju hund :P

haha du har snott mitt ju "dessa 30 dagar" :D det kom jag på själv :P

2011-01-30 @ 15:39:27
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0